Copyright 6 ettepanekuid

Esimene ettepanek "Moral Rights Unchanged" on loogiline ja minu arust peaks olema kõikidele arusaadav. Et kui keegi midagi mõtles välja siis, see on tema teos ja mite kellegi teise. Isiklikult mulle tundub, et seda peetakse. Ma ei ole kuulnud, et keegi nimetas ennast ABBA liikmeks või midagi sarnast. Aga seda me võime kasvatada meie lastes.

  Teine ettepanek "Free Non-Commercial Sharing" mulle tundub ka õige, aga siin on raske seda realiseerida. Isegi kasutades uusi tehnoloogiad. Nagu oli mainitud, siis privaatse elu kaitse on praegu väga suur. Võib olla kui keegi teenib väiksemat summat ,siis seda ei avastata aga kui teenib juba suuremat siis ikka leitakse. Siin tekib ka küsimus, kuidas teenib autor, kui kõik kasutavad isiklike vajaduste jaoks. 

Kolmas ettepanek "20 Years Of Commercial Monopoly" mulle tundub on ka loogiline, sellepärast et kui ma praegu sooviks küsida luba autori käest, kes on juba surnud, siis juba oleks hilja. Aga praegu võib küsida tema sugulaste käest, kui nad on. 

  Neljas ettepanek "Registration After 5 Years" tundub ka loogiline, kuid ma arvan, et see võiks olla ikka autori huvides et peale 5 aastat nende teos oleks kaitstud. Ja et nad oleksid leitavad. 

  Viies ettepanek "Free Sampling"  tundub realiseerimises kõige raske aga kõige vajalikum. Kui vaadata muusika osakonda, siis minu arust see oleks just vanadele lugudele pluss, sest kui keegi kasutab/ muudab olemasoleva laulu, siis kindlasti inimesed hakkavad võrdlema originaaliga ja see toob mõlematele kasumit. 

Kuues ettepanek " A Ban on DRM" tundub ka loogiline, sest privaatne elu ikka peab olema kaitstud. Selle kohta Suurbritannias oli petitsioon https://petition.parliament.uk/petitions/551027, kuid seda allkirjastas vähe inimesi. 


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist