IT juhid

 

Raske hinnata IT juhi tööd mitte töötades temaga, sest intervjuu võib olla üks, aga reaal elus inimene käitub täiesti teistmoodi.  

Eesti mõjukaima IT-juhi konkursi nominent 2019 aastal oli Saint-Gobain Glass Estonia IT-teenuskeskuse juht Jan Aas. Lugedes tema intervjuud, arvan et ta on "juht" juhitüüp. Mulle meeldib tema vaade, kuidas peab olema korraldatud koostöö kolleegide vahel. Tema jaoks tähtis, et kõikidele oleks arusaadav, mida keegi teeb. Arvan, et nii suure kogemusega inimesel on mida jagada oma kolleegile. Kuna töötan ka tootmisettevõttes, siis tema vaade milline peab olema tänapäeva juht on väga tuttav. Just eriti see, et peab täitma kohtuniku ametit. Lugedes tema intervjuud tundus, et kõik tema tegevus on seotud juhtimisega, aga tahaks natuke mingit huvitavat tegevust, osalemist projektides väljaspool ettevõtted. Minu jaoks on tähtis ka väljaspool tööaega osalemine koolitustel ja huvitavates projektides.

Teine tuntud IT juht on Ilon Mask. Minu jaoks tema on nagu arengumootor, juhendaja ja hea õpetaja. Mulle meeldib tema visioon tulevikust ja see et realiseerib oma ideed. Tal on väga lai silmaring. Nagu tema mõtte elektriautost. Tegi esimese ja pani protsessi käima. Samas tema idee tunnelist linnas. Suurtes linnades on suur probleem auto liiklusega. Liiklus on muutunud väga tihedaks tipp tundidel ja tal oli hea idee selle lahendamiseks. 

Minu arust peavad olemad erinevat tüüpi juhid, see väga toetab arengut. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist