Kuidas saada häkkeriks? (Hacker - HOWTO) 

Väga huvitav dokument. Enne selle lugemist, teadsin et häkker on arvutisüsteemi murdja. Vene ja eesti sõnaraamatu järgi häkker on lubamatult tegutsev, kaitsesüsteeme muukiv ja viirusi loov arvutiasjatundja. Eesti sõnaraamatus on veel lisatud, et häkkerid tunnevad tavaliselt palju programmeerimiskeeli ja neid huvitab arvuti siseelu. Ei ole arvanud, et häkkerte maailmas see on "kräkker". 

Minu arust, dokumendis toodud soovitused sobivad kõikidele ametitele, välja arvatud soovitused, mis on seotud teadmistega infotehnoloogia kohta. Mulle meeldivad need soovitus. Nad on hea tava soovitused ja tunduvad väga loogilised. 

Märkasin, et inglise keele oskus võiks olla ka inseneride valdkonnas üks. See lihtsustaks uusi arendusi..aga muidu on juba näha sellist tendentsi, et igal pool võetakse inglese keel kasutulele.

Stiilipunktides võib olla märgiks seda, et nii spordiga tegelev inimene võib olla häkker, minu arust. Muusika kuulamis oskus on hea, aga minu arust seda ei pea ilmtingimata arendama, et häkkeriks Saada. Märkan, et ainult rohkem inimesi vahetavad oma ametit just IT sektori vastu. Nad kõik on nii erinevatest sektoritest. Näiteks mina ise olen inseneride valdkonnast.

Kokkuvõttes, see document on hea algus algavale programmeerija väga kasulik, et aru Saada häkkerite maailmast. Sest üldse IT maailm on virtuaalne ja “peidetud”. Ja millised reeglid seal on, teavad ainult häkkerid. 

 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist