Käitu sama malli järgi nagu igapäevaelus

Virginia Shea 10 käsku võiks iga netikasutaja jälgida. Iga aasta interneti kasutajate arv kasvab. Kasutajad, kes on pärit alates 1970 aastast ja varasemad, nendel on kogemus tavakirja saatmisega. Kus kirja sisu oli konkreetne ja viisakas. Nüüd aga aeg on selline, et võib teha võlts konto ja saata kirju kõikidele, kes ei meeldi või komenteerida nii, nagu tavaelus ei teeks. Olen väga palju lugenud selliseid kommentaare, kus inimene palub abi aga vastu saab väga agressiivseid kommentaare. Minu arust, et isegi praegu inimene võib saada rohkem stressi sellisest interneti suhtlemisest, kui füüsilisel suhtlemisel. Internetis inimesed muutusid palju julgemaks. Aga suurem osa kasutajatest, mida ma internetis olen kohanud on ikka viisakad ja realelus käituvad sama moodi. 

Ma võib olla veel lisaks sellele käsule seda, et kasutajad püüaks läbi interneti olla parem. Ümberõppimise protsess võiks olla. Sest võib olla täesti vastu pidine olukord, kus tavaelus kasutaja on väga emotsionaalne ja mõni asju ütleb kiiruga. Kuid internetis tal on aega rahuneda ja mõelda. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist