Uue meedia mõju traditsioonilisele meediale

Traditsiooniline meedia - TV, raadio ja ajakirjad minu tutvusringkonnas ei ole väga populaarsed. Ilmselt sellepärast, et uues meedias on võimalik leida/teha kõike, eriti telefonis. Internetis uudist saab lugeda vahest isegi varem, kui see ilmub ajalehes või raadios. 

Mäletan veel kooliajast, kui oli vaja kirjutada referaat, siis istusin raamatukogus ja korjasin materjali. Nüüd avad google ja leiad nii palju infot, et kulutad juba rohkem aega selleks, et filtreerida seda. Nüüd välja trükitud raamatu lugemine on juba nauding. 

Nüüd on võimalus kuulata ja vaadata kõike hiljem. Ei pea jooksma koju, et  vaadata lemmik saadet. Samamoodi on raadio saatega. Internetis saab leida kõike ja sellepärast nii suurt vajadust kindlal ajal vaadata tv-d ja kuulata raadiot ei ole. Arvan, et see võimalus just vaadata /kuulata hiljem mõjutab negatiivselt traditsioonilisele meediale. Hiljem sa saad lugeda saate kokkuvõttet ja lõpuks ümber otsustada. Kui kohe ei leidnud aega kuulata, siis hiljem on see tõenäosus veel väiksem. Samas see on positiivne, et enda elu saab organiseerida palju efektiivsemalt ja sa ei kaota võimalust veel saadet vaadata/kuulata.  

Kui vaadata ajakirju, siis siin on tunda ajalehtede mitte populaarsus. Esialgu, ajalehtede firma pakkus paber kujul ajalehte, mingi aeg hiljem juba elektrooniline variant ja nüüd on isegi elektrooniline variant tasuliseks muudetud. Suurem osa uudiseid muutus tasuliseks. 

Kõige suurem positiivne mõju traditsioonilisele meediale on reklaam läbi uus meedia. Internetis uus uudis levitakse meeletu kiirusega. 


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist